"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, November 2, 2011

Basikal Sape Ni Weh???



Aduh..anak dara ni dapat basikal la weh.. hadiah birthday dari atuk & mak ( mak abah mama). Actually lama dah dorang suh belikan tp mama suh tunggu dia beso sket..

Beli kat hometown mama..kota tinggi.. RM95 jek.. mahai tak tu?

Dah berani naik dah ni korang.. pandai kayuh la jugak even tak speed hahaha.. dia ngeri lagi kot..pusing2 dalam rumah dah lepas dah..lom bawak kuar jek lg..

Lagipun cuaca sekarang tak elok sangat..asik ujan jek.. main basikal kat dalam jek la dulu nak ye..

Terima kasih mak & abah untuk hadiah Tina ni..

3 comments:

SiTi said...

ct pun baru bali basikal anak..tp x reti sgt kayuh lagi...duk tolak2 pakai kaki jer mcm kt sini

http://zuarcity.blogspot.com/2011/11/basikal-beroda-6.html

* mcm mahal jer...tah laa ct x tau rega pasaran sbb ri tu trus beli je...memula dia buka hrga RM85...minta kurang dpt la RM78

Lily@MamaZaraZareef said...

beshnye tine dpt hadiah basikal..pinky lagi tuh..ok kot harga tu sbb lebey kurang cam basikal yg papa beli utk zara..tp zara smpai skang kayuh sekerat2 lagi..entah bile nk mantapkan skill mengayuh..nk bawak pi taman asyik ujan jek skang nih

Sarah's Daddy and Mommy said...

Lovely gifts from the grandparents.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...