"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Friday, December 23, 2011

Ho Ho Ho.. Tina & The Krismas Tree

Tina memang suka dengan pokok krismas. tak tau kenapa. Mungkin sebab pokok krismas tu decoration dia comel2..warna terang2.. atau pun dia suka sebab dia banyak sangat tengok barney krismas kot..

Ini gambar masa jalan-jalan gi IT mall kat skudai parade.. setiap kedai ada 1 pokok krismas..maka setiap kali la dia nak bergambar.. aduhai..

Paling syok sekali kat ground floor la.. ada pokok krismas besar.. ada patung2..korang tengok la gaya2 dia tu..lawak tul..

Nasib baik mama jadi cameramum jek..kalau tak mama pun akan terjebak sama kene amik gambar dengan pokok krismas hihihi




Tengok la gaya dia tu..hehehe tak tahan tul..



Yang ni mama suka..comel sangat












Hahaha abah terjebak sama..kihkihkih...

Agak2 korang mana lagi yang ada krismas deco cantik ek.. nampak kat sutera mall tp sutera mall tu penuh sangat dengan manusia..susah la nak bergambar2..

Soalan dia yang paling tak tahan..
" kenapa kita tak ada krismas tree mama?"

Hahaha... kelu lidah nak menjawab sebab dia bukannya faham.. :D

2 comments:

Lelord said...

najlaa pun suka gak huhuhu

Sarah's Daddy and Mommy said...

I like the pic too which Tina pose senget2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...