"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, January 9, 2012

Barunya Kasut Dia..!!

Alhamdulillah..nampaknya usaha mencari sport shoes sekolah untu Tina taklah sesukar mana. Merayap kat Jusco jek.. jumpa. Tak yah turun naik mana2 lagi dah..

Tuan yang nak pakai suka.. mama abah pun suka..cuma Tina request stokin mahal sket.. stokin dora..


See.. kasutnya.. KIKILALA



saiz 29 okeh.. saiz paling beso untuk kasut ni..












Nak jugak snap gambar dengan atuk.. isy..sejak2 ada atuk dok sama nih.. sket2 atuk.. sket2 mak.. huhu..

2 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

sukda dah tine pi school yek..goog girl!!!..=D

Sarah's Daddy and Mommy said...

She is tall.
May I know what is her height?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...