"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, March 15, 2012

Kawan Baru Tina



Ini Bonnie.. kawan baru Tina

Dia mintak mama belikan masa kat giant beberapa hari lepas. Tak tau sejak bila dia suka doll tapi bila asyik pegang orang punya doll jek.. haha faham2 je lah..

Ok la..mama & abah approve.. Tina boleh beli bonnie..

Happy sangat dia..

2 comments:

dieya said...

kiut nyer si bonnie tu, mcm tuannya jugak. sesuai betul nama tu dgn doll.

Sha@Mama Tina said...

hihi.. dieya.. beriya2 mintak beli nih.. sayang la sungguh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...