"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, March 1, 2012

Pendaftaran Tahun 1 Bagi Tahun 2013 & 2014.. Korang Dah?

Oh ye.. semua org tahu kan, mulai

1-31 Mac 2012
pendaftaran murid tahun 1 untuk tahun 2013 & 2014 sudah dibuka
.


Mama pun dah daftarkan Tina ..baru pagi ni. Hehe balik hantar Tina tadi tengok2 dah ada banner pendaftaran tu.. jadi mama balik jap amik dokumen & terus pegi.

Alhamdulillah.. sudah selesai. Tina nama pertama didaftarkan untuk tahun ni..hihi.. sebab mama dia terlebih excited.. kuang3x

So korang.. yang anak lahir tahun 2007 & 2008.. dah boleh gi daftar anak-anak.. Jangan lambat2.. nanti korang terlupa pulak kang..

So.. will be waiting bulan Ogos nanti untuk pengesahannya.. kene gi lagi..

Apa?
ye.. mama gi sorang2 jek. Dah tau dah abah dia tak leh temankan.. abah sekolah kan.. so mama la yang kene gi. Senang je pun korang. Isi borang sket jek..

Nak kene bawa :

1) surat beranak anak & salinan
2) salinan kad pengenalan ibu & bapa
3) Bil api / air / telefon - alamat terkini
4) slip gaji yang disahkan

Jangan lupa bawak pen plak.. ada borang tau nak kene isi.. hmm.. tu je..


selamat mendaftarkan anak-anak kita!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...