"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, March 14, 2012

Tina Punya Writing Progress

Ingat lagi entry mama yang INI?

So, sejak kerisauan itu bermaharajalela.. mama buat polisi sendiri. Setiap hari mesti buat latihan menulis. Mama percaya..sedikit setiap hari pasti boleh melembutkan otot2 jari Tina

Kawan-kawan pesan suruh mama ajak Tina mewarna selepas menulis. So mama praktikkan. Walaupun sekecil2 gambar pun mama ajak Tina warna.

Biasanya mama bagi2kan section. Tina punya & mama punya. So mama akan cakap dengan dia.. " kakak warna jangan masuk kat mama punya.. tak boleh.. nanti tak cantik"

So far ok la...progress mewarna pun dah bertambah baik.

So kat bawah ni adalah tulisan Tina hari ini..










Syukur alhamdulillah lah kan.. bertambah baik nampaknya tulisannya. Suka tengok. Ada yang montel2 macam dia jugak hihi..

Mama pun belajar cara mengajar anak2 ni dari kawan2. Terima kasih pada kawan2 yang sudi bagi pendapat & tunjuk ajar..

Semoga anak-anak kita bertambah baik..bertambah bagus.. Insya'Allah..

2 comments:

Lelord said...

good job tina

aku masih kedek2 nak ajar najlaa ni

Sha@Mama Tina said...

takpe lord.. kepp up.. tiap2 hari sikit2.. sure boleh punya. Lagi najaa aku tgk da boleh lukis2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...