"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, July 11, 2012

Main Masak-Masak



Lately ni pandai dah mintak nak permainan masak2. Tadi balik skolah ajak mama gi easy 2 shop. Bila tanya nak beli apa..? Tina kata nak beli masak2.. hmm..

Mama blur jek apa dia nak sebenarnya. Tapi malas dengar dia merepek2 makan belok la ke kedai. Masuk je kedai tu dia terus menuju kat area permainan. Pegang set permainan masak2.. oo tadi dia sebut kitchen.. mati2 ingat keychain.. hahaha

Nasib baik RM3 je.

Mama sibuk masak kat dapo dia pun sibuklah masak depan tv.. masak grapes la..pastu makan sorang2.. huhu.. pandai dah..

Tengok la tu dia mengadap.. hihi.. pompuan la katakan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...