"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, September 18, 2012

Polis????

Jemput Tina balik skolah.. sekali tengok kat baju dia ada badge "POLICE".. sekali mama tanya la.. kenapa polis? Tina cakap.. "mestilah..ain kan polis macam papa zulaikha (adik mama)"..

Owh iye tak je jugak ye.. nak jadi mcm pak su ek.. :)

Keje la apa pun asal menjamin masa depan nak oii.. :))





ini senyum macam abah.. kata tina :)

1 comment:

dieya said...

tabik inspektor tina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...