"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Sunday, January 20, 2013

Buku Kuning..


 Buku homework.. baru dapat jumaat lepas. Dengan buku ni memang weekend ada je la homework :)










Dan yang ini hasilnya. Nampak gaya, corak tulisan & jarak antara perkataan dah improve. Tahun lepas punya ala-ala ssetengah batu satu..hihi nak jadi perkataan dekat 4 ke 5 batu. Tapi yang ni dah elok sikit lagi :)








Tengoklah rupa ayam tu.. hihihi meniru gambar anak ayam yang kat atas.. hihihi bolehlah nak.. jadi jugak gambar macam ayam. Takdelah jadi gambar ular plak kan ;)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...