"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, July 6, 2013

Aktiviti Sabtu..

Hari ini kene duduk rumah sebab abah sekolah. Ada hari sukan. Nak ikut tak terlarat.. plus malas plus ada banyak baju nak basuh.. Alasan sebenarnya hokeh..hahaha

Hari ni mama bagi tina bangun lambat.. syok dia berselubung bergulung2 dalam comforter hihi. Bangun je mintak breakfast roti telur.. ok la.. kami breakfast roti telur berdua beranak..

Settle session buat keje sekolah.. mama biarkan dia main apa dia suka.. tu tengok gambar.. dia duduk dalam bilik dia.. fevret spot dia la tu sebab semua plush toys & buku ada kat sana. Ni amik gambar curi2 ni.. hahaha..

Buku..buku.. & buku lagi..




Tunggulah abah balik.. kot tak penat dia bolehlah keluar.. kalau penat..wassalamu la ..dok umah je ..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...