"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, July 25, 2013

Bila Dia Melukis Dengan Paint Lagi..

Tina melukis lagi dengan paint semalam.. nasib baik mama perasan..sempat jugak amik video lively dia melukis mcm mana..


video 

Sangat kagum dengan apa yang dia buat :) .. mama pun tak pandai rasanya nak buat macam ni tau. Mama paling tak suka lukisan..paling tak suka melukis..huhu

Tina melukis dengan paint setiap hari.. mungkin itu cara dia mahirkan jari-jari dia kot..entahlah..

Mama ada snap-snap gambar jugak tau :)











Mama dengan abah dok belakang sambil amik video..perhatikan dengan perasaan yang tak dapat nak digambarkan.. betapa anak kecik macam ni berbakat buat macam ni kan..

Alhamdulillah..

Ini real hokay :D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...