"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, July 18, 2013

Juadah Ringkas Ramadhan Ke-9

Alhamdulillah juadah ringkas siap jua menjelang berbuka :)
Tak ke bazar lagi tau .. belum jejak bazar sehingga hari ini.. bravo!

Tumis kacang panjang


Sotong Masak Hitam


Roti Pizza Berkeju (Home Made)


Begitulah.. berbuka ala kadar. Masakan isteri tu lebih sedap kan abah? hihi
Mama senang hati tengok Tina senyum lebar bila nampak roti tu atas meja.. memang fevret dia tapi mama tak pernah buat. Selalunya beli je kat giant.. :)

Kali ni mama buat khas untuk sayang-sayang mama :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...