"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Sunday, September 8, 2013

Terurai Sudah Rindu..

Tengok gambar je pun saya pasti anda dah boleh agak kan.. betapa rindunya dia pada abah.. :) , Mama ingatkan tak ada sessi air mata.. ehh.. ada rupanya..

Buat bapa2, ayah2, papa2 walid2, daddy2 sekelian.. anak ni kadang-kadang kita nampak diorang macam tak kisah pun bapa dia ada ke tak .. tapi jauh disudut hati mereka.. akan tetap terasa bila anda tak ada disisi.. lebih-lebih lagi jika berpisah berhari-hari..

Boleh mama nampak lebarnya senyum sampai ke telinga..manis lebih dari madu lebah tualang gitu la.. dan masih terbawa-bawa lagi perasaan takut kene tinggal sebab jika kami sebut abah kene "work jauh" lagi.. nada suara dah lain..muka dah merah..

Hihihi.. macam tu lah kan.. budak-budak.. :)

2 comments:

Nad MamaZN said...

Sebak tgknya...
Selalu ke abh work jauh2 & lama2?
Keje offshore ke?

Sha@Mama Tina said...

tak lah nad.. abah dia cikgu je.. kursus je yang jauh tu.. sebabnya sekali sekala berjauhan.. itu yang jadi mcm ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...