"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, October 3, 2013

Owh.. Hoodie.. hihi

Hoodie ni pun banyak kali tengok & fikir
sebabnya..
tak pernah ada..
tapi macam sangat selesa & sangat cantik..

Setelah fikir banyak2 kali..
Maka beli saja :)
sebab harganya pun mampu milik
plus..mama dah beli tudung dengan seller ini beberapa kali dah.
semuanya ok.. semuanya selesa
menepati kehendak hati hihi





Haritu hoodie ni ada banyak kaler.. 
ada banyak cara juga model gambar tu gayakan..
kalau korang berminat nak beli..

korang cari seller tudung fevret mama..
nama FB dia Izuraibah Mohamad

Then korang pandai-pandailah deal ye.. dia sangat ok.. servis pun elok je.. :)

Sekali sekala tukar cara bertudung.. nampak lain.. nampak fresh :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...