"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, November 9, 2013

Down Again..

Kebah demamnya untuk sehari dua.. sempat sekolah 2 hari.. Jumaat malam dah demam semula. Panas semula badannya, batuk & selsema kembali

Malam semalam & pagi tadi dah teratur ambil ubat. Tapi Tina masih macam tu juga. Asyik nak baring dan tido.. penat..pening katanya..

Hari ini masih belum jamah apa2 makanan pun. Tak nak makan katanya.. tak lapar.. aduhai nak oii.. seharian dah ni..

Abah ada camping kat sekolah pulak tu..Nasib baik ubat2 semuanya ada sebab dah gi klinik kan aritu.. 

Semoga montel mama cepat sihat lah..
Musim-musim demam ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...