"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, February 6, 2014

Aduhai Penangan Kek Batik..


Kek batik resepi suka-suka hati nak letak apa..
Biasanya orang letak coklat emulco.. tapi coklat tu takde kat simpanan. Yang ada coklat buat topping kek coklat moist jek..lebihan yang masih simpan dalam peti ais.. jadinya..

Milo + coklat topping + nescafe

Bahan-bahan lain sama je cuma tak bersukat pun. Boh ikut sesedap rasa agak-agak berpadan dengan banyaknya biskut jek..

Boh jugak susu cair lebih setengah tin sebab tak nak jadi keras.. kat rumah ni tak suka kalau kek batik keras mcm batu..huhu..

Tina pun dah pandai makan kek batik.. tapi dia panggil kek biskut :)

Layan jek la.. hihi





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...