"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, February 7, 2014

Mari main Cat

Skudai panas berdenting .. siram pokok kat laman 2 kali sehari pun macam takde pape je. Sehari dua ni mak abah ada kat rumah. Jadi ada lah kawan nak ke laman petang-petang..

Sejak semalam dok keje menghabiskan cat putih yang berbaki. Lama dibiar sayang pulak kalau keras. Entah apa yang nak dicat.. pusing punya pusing.. batu bata pemisah laman & bongkah kayu kengkunun nak buat stepping tu dijadikan pagar deretan pasu-pasu ros.. makanya dicat putih semuanya.. :)

nampak bermaya sket laman..

Ada banyak benda nak dibuat.. entah rajin ke tidak..huhu




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...