"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, April 25, 2014

Layan Minum Petang Lepas Ngaji

Balik jumpa seller lelong dot com dot my semalam petang tu.. terus hantar sweetheart mengaji sekejap. Habis mengaji tu kami bawak dia minum petang & makan roti canai .. dekat je dengan tempat ngaji. maleh nak gi jauh.. nak makan roti canai je pun..

Suka snap-snap gambar dua insan tersayang mama nih..

dok sibuk tunjuk game kat abah..


Abih-abih la takde rupa mama :( .. anak abah sokmo :)


Ayat gambar ni apa tau..
" Abah..meh la kita minum sama-sama.. " cheh.. hihi..

Lepas minum meh balik..hari nak hujan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...