"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, April 15, 2014

Owh Mangga Apple..

Sana sini musim pokok mangga berbuah kan :) . Sangat suka bila lalu dekat pokok mangga. Kat jalan rumah ni pun ada banyak juga penghuni yang menanam pokok mangga .. ada yang besar-besar..ada yang kecil-kecil.. cute2.. apa nama? pelam pauh? best..

Alhamdulillah tahun ini murah rezeki mangga apple. Sepokok menghasilkan mungkin hampir 50 biji.. masih muda-muda.. 

Tak sabarnya nak makan mangga apple :)

jangan kecur ayaq liuq ye..hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...