"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, May 20, 2014

Ok.. Ini Jawapannya..

 Omak aii.. terlupa kat post jawapan kat soklan lukisan sweetheart aritu..
ampun..ampun..

Ok..kalau lupa apa post tu.. INI DIA..

Ok lah.. meh kita dengar sendiri apa jawapan Tina ye.. 

 

Budak-budak ni memang jujur kan..
dia lukis apa je ikut perspektif dia sendiri
 Yang pasti..gen melukis ini bukan dari mama 
kihkihkih..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...