"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, August 20, 2014

Adisya Mix 'N' Bake

Okeh.. kali ni nak promotekan bisnes seorang teman. 
Ini produknya.. 100% keluaran muslim okeh



 
"Kami Membantu Anda Dalam Penyediaan Kek, Cookies & Dessert dengan SEPANTAS KILAT & Dijamin SEDAP"

Premix-premix kek, cookies & dessert la gitu. Menyenangkan lagi keje membaking korang la kan. Tak payah la nak sukat2 bagai lagi :)


 KCC versi kukus dan bakar. Dua-dua sedap! Belum sempat nak dicomotkan pun dah habis kena serbu!

1 pek 500gm tepung Kek Coklat Comot, boleh dapat 2 biji kek bersaiz 8x8 in


Ada macam-macam premix korang boleh jumpa kat page diorang ni. Contohnya :




 

 Ada banyak lagi pilihan kat SINI

Ok.. bagi yang nak skodeng-skodeng produk diorang ni sila lah klik

 Diorang pun mencari rakan-rakan niaga yang berminat..


So, if minat..terus cari diorang la ye :)

Jom sokong produk muslim

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...