"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Tuesday, September 9, 2014

Bila Mama Mula BerQASEH..

Mama mula tertarik dengan QASEH GOLD ni berbulan-bulan dulu lagi. Tapi mama hold dulu sebab perlukan masa nak baca sehingga puashati. Mama cari orang yang tepat untuk bertanya macam-macam soalan. Nasib baiklah teman itu sangat sabar melayan :) dan menjawab semua pertanyaan.

Yang pastinya, dia sekeluarga adalah pengguna QASEH GOLD.. sebab mama nak tau testimoni dari apa yang dia sendiri alami. Baru thril kan :)

Bila dah kaji-kaji sendiri.. owh my.. mama jatuh hati dengan ramuan-ramuan yang ada didalamnya. Tapi tak terus cuba lagi tau. Amik masa untuk baca lagi.

Now, mama memang dah berQASEH GOLD ADINDA..


Rasa dia.. siyesly sedap. Macam ni, rasa macam makan kurma yang diblender dan campur dengan madu. Ha gitulah. Kuat rasa kurma. Jangan risau..korang takkan rasa nak termuntah punya. Nak sesudu lagi ada la :) .. fuh siyes sedap. kaler dia kaler kurma.. bau dia pun bau kurma. Tak payah nak tutup hidung.

Antara testimoni yang kawan-kawan share..


Yes.. ada yang kata senggugut masa piyed dia kurang@hilang. Mestilah orang suka kan.. senggugut ni sakit wooo.. boleh jadi mc keje.. boleh dok berguling-guling atas katil sebab sakit sangat. Dan boleh hilang mood berhari2 bila piyed tu senggugut. Mama dah pernah rasa dulu.. adoila.. memang rasa nak makan orang je ha time-time tu. Jangan la ada orang wat hal..memang nak rasa penampar la tu..


Ada yang pregnant. Yang ini mama doa hari-hari.. moga berjodohlah dengan QASEH GOLD dalam usaha mendapatkan baby lagi. This one again, hanya orang yang alami sahaja yang tahu.. betapa susahnya nak mengandung even ko takde apa masalah perubatan. Even dokte cina pun tau cakap.. "rezeki belum sampai la.." adeh.. Harap2 QASEH GOLD ADINDA ni dapat membantu menyuburkan entah apa-apa didalam sana tu untuk tujuan itu. Walaupun bukan itu tujuan utama mama consume..



Ada juga yang berjaya mengatasi masalah-masalah semasa pregnant. Masalah HB rendah masa pregnant ni memang menyusahkan hati. Nanti selalu kene bebel ngan misi hihi. QASEH GOLD ADINDA membantu menormalkan HB, mengatasi masalah sembelit, memberi tenaga, menguatkan sistem imun bayi & membantu mengatasi stress & alahan. Normal orang pregnant akan ada masalah sembelit ni semua sebab usus terhimpit dek pembesaran baby. Selalu masa mama pregnant sweetheart misi kata..makan kurma banyak2 sebab ia kaya serat & memberi tenaga. There.. QASEH GOLD ADINDA memang berasaskan kurma. So.. alternatif yang sedap dari kunyah kurma gitu je adalah..makan QASEH GOLD ADINDA



Lain orang lain kesan. Ada yang gembira lompat bintang bila mana consume QASEH GOLD ADINDA + SOLE susu badan meriah untuk anak. Nak menjayakan penyusuan ibu memang banyak dugaan tapi ada yang berjaya melaluinya dengan bantuan QASEH GOLD ADINDA + SOLE. As yang mama cakap kan.. kurma & madu.. asas yang memang kaya khasiat. QASEH GOLD ADINDA pun memang berasaskan itu.. jadi.. apa lagi yang kita cari?


Anda dah umo berapa? 3 series, 2 series, 4 series.. ha.. segala mala banyak harta karun terpendam dalam tubuh badan. termendap mcm kotoran minyak masak terpakai. Jadi bila kita consume sesuatu supplement, mesti akan ada kesan. Awalnya ada yang akan rasa mengantuk la..pening la.. terkejo-kejo cari toilet la.. tu semua normal. Banyak-banyak minum air + SOLE supaya proses itu berlaku dengan lebih alami & cepat. Orang yang banyak angin dalam badan mestilah akan dengan aktifnya membuang angin. Nak bersihkan usus..kene la kejo-kejo toilet selalu. Jangan risau.. itu hanya sementara sahaja.


Bagi yang dah kawen.. boleh ambil QASEH GOLD ADINDA & QASEH GOLD KEKANDA untuk suami jugak. Sesama sihat okeh. Tak ada ruginya mengamal pemakanan sunnah. Pahala dapat..sihat dapat. 


QASEH GOLD ADINDA ini yang anda cari-cari selama ini. Tak percaya? Cubalah dulu rasa. pasti jatuh hati & repeat beli. 

Now tak yah susah-susah.. meh cari mama.. QASEH GOLD mana yang dicari.. ada disini :)

Berminat nak dapatkan produk-produk Ana Edar boleh hubungi  :
Email : shasham3932@yahoo.com.my
FB : Sha MamaTina ( Qees Collection )
SMS : 017-2189100

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...