"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, January 5, 2015

Beg Ngaji..

Alkisah..
Beg ngaji sweetheart yang lama dah koyak. Aritu masa atuk ada sini, atuk dah tolong jahitkan. Sekarang ni koyak semula. Biasalah korang.. beg dah lama. Zaman-zaman dora popular dulu lagi..

Banyak kali dah sweetheart "berbunyi" .. 
"Bila kita nak beli beg ngaji baru mama?"

Hua..hua.. asyik lupa. Sebab tahun ni tak payah beli beg sekolah baru, makanya lupa jugaklah ke beg ngaji tu sekali lagi.

Malam ni tadi saja bawak sweetheart jalan-jalan.. Kusmangat.. dia nampak beg frozen. Haa... beg ngaji baru. 

Beg frozen tu macam 3D.. kepala Elsa & Anna tu terkeluar tau..bukan sekadar lukisan..huhu. Lepas ni makin rajin ngaji ye sayang :)

Demam frozen.. nakkan baju frozen kompem je tak de saiz. Makanya beli la stationery, beg.. jadilah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...