"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, February 10, 2015

Hijau Dari Laman..

Kene kick start ber laman setelah sekian lama suam2 kuku je. Sampai laman pun semak samun. Kalau tak abah & mak datang.. idok le daku bersihkan. Punya la pemalas beberapa bulan lepas.. so dokte pesan suruh beraktiviti.. kuarkan peluh..

Pagi lepas hantar sweetheart skolah.. tal masuk umah..terus lah ke laman. Kang dah masuk malas pulak nak keluar balik..

Siram pokok.. sambil dengar kicau burung-burung yang ada ..burung2 pun sibuk kuar dari sarang dah.. cari makan :)

Sambil siram pokok boleh nampak orang jogging..berbasikal..

Boleh tengok matahari pagi yang indah.. langit yang cantik..

Dah tak banyak pokok kat laman. Roses yang puluhan pasu dah mati.. hukhuk.. tinggal lah beberapa pasu je. Tu pun baru nak idup balik..

Tengok versi sayur dulu.. 
Sawi..






Peria Katak




Pokok Telang
sampai dah boleh jadi pelindung pandangan hihi..hijau mataku..


Pokok bunga sket.. versi malas nak snap.. ni melur rose & ruellia





Hasil dari laman hari ini


Tu je arini.. jumpa next post ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...