"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, February 24, 2015

Sepetang Di Taman Rekreasi Sg. Rambah, Pontian

Aktiviti tak well planned. Abang ipar ajak bawak anak-anak memancing kononnya. Jadi kene cari tempat yang senonoh sikit ye sebab anak i is pompuan..huhu..

Taman Rekreasi Sg. Rambah ni pun kami tak pernah sampai. Tak ku tahu pun kat mana letaknya huhu.. alangkah sadisnya..

Padahalnya letak nya kat jalan yang biasa lalu je...hihihi. Malangnya gambar jalan masuk tak ambil.. ai lupa yu.. huhu

Jom ah layan gambar-gambar :)

Diorang ni memancing kononnya.. tapi tak lama dapat memancing, air semakin surut.. aloo.. wrong timing lerr..






Bila air dah surut..apalagi..aktiviti ber photoshoot lah kita kan. Jadikan kenangan indah. Menanti sunset..tapi tak sempat nak sunset lah..dah penat..huhu..



Lepas tu kami ada buat photoshoot istimewa kihkihkih.. tak caya?
Jom tengok..






Pantai Rambah memang punya scenery yang sangat2 cantik. Tak heranlah waktu kami kat sana bercouple2 pengantin buat photoshoot.. Menjelang rembang petang lagi lah cantik.. sungguh..

Ada masa mama nak pegi lagi untuk snap sunset rambah.. tentu oshem kan..

Suka sangat this picture.. 


Will be back soon.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...