"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, October 12, 2015

Projek Petang : Misi Menghabiskan Inti Kelapa Homemade..

Inti kelapa dalam peti ais.. baru terperasan.. Allah.. sayang sungguh. Nak membantal peluk saloma..malas. Makanya yang sentiasa ada tu bahan nak buat roti je. Jadi kita buat roti kelapa je lah ye.. habiskan inti tu..

Ditemani sweetheart..
Dibantu dek Bread maker..

Maka terhasillah roti-roti yang dikehendaki..
Roti kelapa
Roti Sosej

Sempat buat Roti Kelapa Pooh.. hihihi















Tangan sweetheart yang montel-montel pegang roti sosej suam.. uii.. tak sabar-sabar nak makan

Bila kekasih balik.. waaa... dia senyum-senyum je sebab bau roti yang baru dibakar tu masih kuat. Seronok tengok dia makan berbiji-biji bun kelapa & bun sosej..

Hanya itu kepuasan yang dicari.. memasak..membaking..khas untuk mereka-mereka yang tersayang. Belum terniat nak ambil tempahan..jauh sekali jual..

Mama hanya minat mencuba.. itu sahaja..

Yang minat nak cuba buat.. silakan..

Resepi ikut post INI ye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...