"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, November 4, 2008

Mama's Precious Collection For Qistina



Mama sampai dah lupa dulu mama suka sangat kumpul patung-patung. Masa kat UiTM dulu selalu singgah Air Hitam.. setiap kali singgah mesti beli satu. Jadi masa kemas-kemas nak kawin dulu simpan semua nie dalam plastik hitam, letak kat atas almari kat dalam stor.


2 3 malam lepas my mum keluarkan benda nie semua dan tengok reaksi Tina. Ingatkan dia takut..tapi dia suka rupanya. Lebih-lebih lagi patung duck tu. Tina suka sebab patung duck tu ada bunyi. Tina macam dah tak tahu yang mana nak main sebab ada banyak sangat.. tengok lah tu..

Koleksi mama dah jadi mainan Tina ..




3 comments:

Sarah's Daddy and Mommy said...

So many soft toys that you have...Tina is so lucky to have all your toys collection.

MeRy said...

wouh..so many toys...I also like to collect soft toys esp from McD and KFC.

Qistina's Mama n Abah said...

Joanne and Mery - Hehehe ..that one few years punya collection. Forgot already ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...