"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, August 3, 2010

Moment With Newborn Baby Contest


Mama & Abah's New Born Baby




Nama Baby : Nur Ain Qistina Binti Mohd Noor Hisham
Tarikh lahir : 22 Oktober 2007
Berat Semasa Dilahirkan : 2.6kg
Berapa Jam / Hari Selepas Dilahirkan Semasa Gambar Diambil : 4 Jam
Nama Ibu : Nor'Aisah Binti Abdan
Email : mama_echah@yahoo.com.my

Cerita Detik Sewaktu Gambar Diambil :
Gambar ini diambil sewaktu masih didalam LR 4, HSAJB Gambar pertama mama & abah bersama Tina 4 jam selepas dia dilahirkan. Memori pertama kami dapat peluk & cium dia. Waktu ni abah baru je selesai Iqamatkan Tina. Ini saat yang paling tidak dapat digambarkan dengan kata-kata..

11 comments:

Lelord said...

gudluck

alyyani said...

salam. entry reviewed! t&c applied. thanks sudi join contest :)

lily azliyana @ mama zara said...

slm Sha..lame tak tinggal jejak kat cni..nway, suka sgt entry pencake pisang sha yg lepas..pencake nmpak sedap..pastu tina pon nmpak cumei jadik model pencake..hehehe..lenkali nk try pulaklah..=p

nway, gud luck 4 this contest ok..

mekchu said...

alalalala comel nye... good luck :)

Josh said...

hi, hope it's ok to contact you here. we would love to include your blog on our giveaway search engine: giveaway scout (http://www.giveawayscout.com). have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, josh

Mamamya said...

good luck....

Sha@Mama Tina said...

Lord - tq lord..

Sha@Mama Tina said...

Alyani - tq ..tq..

Sha@Mama Tina said...

Mama Zara - Lily jom la join newborn contest nih..nak tgk gambo zara baby..

anyway thanks ek.. apa kata lily try wat..syok..

Sha@Mama Tina said...

Mekchu - salam kenal mekchu.. lain kali dtg la lagi tgk tina!

Sha@Mama Tina said...

Mamamya - tq is..join jom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...