"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, July 18, 2011

Buat Sang Puteri





Hadiah istimewa buat si puteri tersayang. Lepas ni tak payah la pakai kain batik mama lagi kan kalau nak ikut solat :)

Mama & abah belikan khas untuk kakak..

Rajin2 belajar solat ye sayang.. :)

10 comments:

diana said...

hadiah terbaik..:)

Lelord said...

good2...aku pun soh adik aku belikan telekung utk najlaa, kat sini dia guna tudung je huhuhu

Citarasa Rinduan said...

kak ayu masih ingat ttg kes tina pakai telekong kamu..

nampaknya, tina dah ada telekong, rajin2 solat ya sayang

Mamamya said...

aku dah beli juga utk mya n fiqa..aku beli kat pasar tai hong je long.....

Lily@MamaZaraZareef said...

comeinya tina bertelekung..=)..nway thanx tolong beli telekung zara tu ek..ok jek labuh telekung tu dgn dia..=)

Sha@Mama Tina said...

Diana - harap2 begitulah..semua kita nak yang terbaik untuk anak2.. :) thanks sebab sudi singgah tinggal jejak..

Sha@Mama Tina said...

Lord - huhu semangat sket la dia nak ikut solat kan.. dah sama uniform dengan mama..

Sha@Mama Tina said...

Ayu - hehe..ni dah ada sendiri..rajin jugak nak ikut2 solat..

Sha@Mama Tina said...

Mamamya - baguslah..

Sha@Mama Tina said...

Lily - alhamdulillah..risau kurang labuh jek kat zara sebenarnya.. mesti comel rupanya kan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...