"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, July 23, 2011

Hasil Kreativiti Mama ... Ececeh..kreatif la sangat hihihi

Seorang kawan minta buatkan blogshop untuk dia

Mama bukannya pandai sangat korang. Setakat yang basic2 tu mama tau la..

Dah orang mintak buatkan tu..

kebetulan mama ada masa sket..mama godek2 kan la jap

dan jadi!

hehe..





sila-silalah jengok2.. kawan mama ni jual baju2 & aksesori wanita

Okeh tak korang hasil tangan mama nih..hihi

Bayar berapa?

Huhu..itu rahsia antara mama dgn dia..

kan Ana kan.. :)

1 comment:

Citarasa Rinduan said...

wow........
terbaiklah mama tina..
disebaliknya. ada bakat terpendam..
insyallah.. ayu akan godeh2 ke sana..
malam nie badan penat, nak tidur awal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...