"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, July 26, 2011

Jom Main Layang-Layang!!

Si anak dara abah ni sungguh sibuk ok..orang main layang-layang dia pun nak main layang-layang jugak adanya. Nak membeli..sungguh la membazir sebab dia bukannya pandai main pun. Sudahnya abah pun melayan dia buat layang-layang pakai surat khabar lama jek.

Sukanya dia kemain lagi.. Tengok lah tu.. abah melayan anak dara dia main layang-layang kat laman rumah jek..











Aih..begitu sibuk sekali okeh dia ni.. orang pegang benang nak pegang benang pendek kata apa abah buat semua dia tiru lah!






Aik..takmo naik la..anginnya tak menentu.. ke layang2 dia yang tak balance..hihihi


Begitulah cerita pada suatu petang yang ala2 panas jugak. Dah diorang melayan layang2, maka mama berkesempatan melawat pokok2 dihalaman tanpa gangguan.. :)

Selamat main layang2 semua!

1 comment:

Citarasa Rinduan said...

so sweet......
ayu kan... ada lagi layang2 masa tahun 2008 festival layang di pasir gudang..
nak kluarkan lah....
nak main2 dgn umai.

hehehhehehe
depa tu mmg enjiy jer kan>>
terhibur lihat aksi hubby dan tina kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...