"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, October 18, 2011

Nak Share Gambar Si Montel Buah Hati Mama Abah.. :)

Saja nak kongsi2 kan gambar Tina ni ha.. suka bikin mama geram tau..kang ada juga yang kene gigit ni kang.. hehe..

Lagi lama ditengok..lagi geram.. huhu










Melihat dia membesar depan mata setiap hari sangat mengujakan. Diam tak diam Tina dah nak genap 4 tahun 22 okober ni..

Mama & abah sayang sangat kat Tina tau.. we love u so much..




p/s : baju yang tina pakai ni ada sket lagi stok kat qees collection.. dia memang addict dengan kartun.. sape nak boleh tengok kat FB mama ye..tq

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...