"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, November 21, 2011

Rutin Pagi Si Montel Mama..


Hehe si budak montel ni setiap pagi akan macam ni.. bangun je tido.. terus mintak susu.. habis susu sebotol je akan terus bukak laci buku. Tergolek2.. membaca (merapu) ntah apa2..

Kalau mama terbangun lambat sikit dari dia pun tak perlu risau sgt sebab dia takkan kemana.. ada kat depan laci buku tu la jugak.. :)

Hehe.. ni gambar spontan jek..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...