"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, September 14, 2012

Mari Tampal Menampal

Hmm.. pagi tadi mama tinggal sengsorang kan.. mama main tampal2 dinding. Takde sape kacau.. so cepat sket siapnya :)



Ni kat dinding belakang tv. Dinding ni memang sejak pindah kosong je.. jadi sementara fikir deko lebih bagus..maka tampal saja hahaha..




Ni dinding tempat letak gambar family.. kalau sticker ni besar pokoknya mesti lagi meriah gitu kan..

Ni guna sticker yang jual kat Mr DIY je korang. RM1.80 sekeping. Ada banyak design.. cari utk masterbed plak la nnt hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...