"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, November 16, 2012

Owh Gigi..


Perkembangan tentang gigi dua batang yang tumbuh aritu. Rasa macam gigi ni tumbuh sedikit ke belakang. Dah risau dah sebab takut nanti tumbuhnya tak cantik. Tapi as for today.. ok lah.. nampak sebaris dah dengan gigi susu yang masih ada..

Kalau tengok tina senyum.. ala2 comel kelakar sebab nampak 2 gigi takde..hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...