"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, June 20, 2014

Mari Kita Ber Qaseh Junior Ye Sayang..

430ML

Supplement terbaru buat sweetheart mama. Dah lama skodeng produk Qaseh ni. Berkenalan dengan kawan Fb yang jual Qaseh ni tp dia bukan kat JB. So.. berusaha cari orang JB yang jual.. owh..rupanya kawan sendiri ;)

Aritu makan Anugerah Brain Booster kan. Dah lebih 3 bulan dah. Ok je.. tapi dia dah mcm jemu nak menelan. Ye la kan, kalau kita pun jemu weh..itu je hari2 berbulan2. So meh kita tukar-tukar :)

Banyak info tentang qaseh gold ni kalau gugel. Kusmangat info kalau korang nak baca lah. Yang menjual pun dah ramai.. tengok kat FB tu berlambak ada. Tapi pandai-pandailah cari yang dekat. Jimat duit pos korang :)

QASEH GOLD JUNIOR ADALAH GABUNGAN UNIK 8 MAKANAN SUNNAH UNGGUL YANG DIPERKAYA DENGAN BADAM & BAYAM.

Apa 8 makanan sunnah tu?

Kurma, Madu, Delima, Zaitun, Tin, Habbatussauda, Kismis & Air Zamzam

Meh  kita cuba dulu keserasiannya dengan sweetheart mama.. tak cuba tak tau kan :)

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...