"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Monday, January 19, 2009

Sample Dari Mei Mei Dan Nestle

Last friday, ada mail dari Mei Mei Product.. ada leaflet tentang product baby and the best thing is..diorang ada Mei Mei Organic jugak. Dan kat dalam tu ada sekali sample bedak baby dan shampoo Mei Mei..

Mama online forum sebenarnya, one of the mommies bagitau website ni edarkan sample kepada sesiapa yang sign up kat website mereka..jadi mama pun sign up la..

Tapi product ni ada kat rangkaian Jusco je..kat jusco Jb pun lom ada rasanya..



Dan hari ni pulak..dapat mail dari Nestle
Kat dalam envelope ada sample susu Neslac Excella Gold 1 Plus. Tapi Tina tak nak susu jenis ni..but anyway thanks la kepada Nestle..

3 comments:

Mummy Ryan said...

Sha..mcmmana nk dptkan sample dr Mei Mei tu? kena sign up as a member dulu ke?? u ada website dia tak?

Sha@Mama TinaAzra said...

Hai kc..ada..you sign up as member. Nanti diorang hantar mail kat u. Dalam tu ada sample www.meimei.com.my

Mummy Ryan said...

ok Sha thanks..nanti i sign up...hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...