"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Saturday, June 27, 2009

Tina Dan Piano ABC nya...

Kalau kat rumah.. ini lah hiburan Tina selain fun song factory dia.. Kesian sangat tengok dia sorang-sorang tapi dia lebih banyak tengok buku n piano ABC ni daripada yang lain-lain...tengok la tu..

Kalau tak silap mama n abah belikan piano ni masa Tina umur 1 tahun. Dan sekarang dia dah pandai pilih apa yang dia nak belajar. Sama ada dia nak belajar ABC sahaja, ABC dengan bunyi, Find it ataupun music. Tapi dalam banyak-banyak pilihan Tina lebih suka 'Find it' .. dia akan tekan apa sahaja asalkan piano dia berbunyi. Mungkin dia belum faham sangat tapi dia menunjukkan minat terhadap piano ni dan ABC tu.. thats enough for me up to this time.

Mama taknak paksa sangat dia belajar. Asalkan dia suka belajar.. itu pun cukup untuk masa ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...