"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Tuesday, August 16, 2011

Rezeki Ramadhan : 2 Star Letter Lagi Untuk Mama & Tina


Apa perasaan korang kalau dapat mail yang kat depan sampulnya tulis mcm ni? hmm.. terasa macam vvip plak :).. Makin hari makin improved mail dari SCA Hygiene ni.. makin cantik even sampulnya pun.. org yang menerima pun rasa dihargai.. :)




Actually ini ialah PARENTING CIRCLE edisi terbaru dari drypers. Kiranya ni edisi ke-2 untuk tahun 2011 la. Mama dah dok menunggu PC ni dari awal bulan lagi sebab mama dapat tahu awal bulan ogos drypers akan start sent out PC.. tak sabar weh menunggu.. tak sabar nak tengok ada dapat STAR LETTER lagi ke idok.. huhu..



JENG..JENG..
2 star lagi untuk mama & Tina.. huhu..manyak syiok ooo...!!



(1)



(2)

Hantar agak banyak jugak response tapi 2 je yang terpilih..alhamdulillah la kan..banyak la tu 2 star. Banyak la jugak hadiahnya yang nak sampai nanti ye kan.. wallah syiok..


Then mama nak kongsi la sekali kat sini..apa-apa yang terbaru dari SCA & Drypers dengan korang-korang semua. In case la ada yang tak aware kan. Bukan semua orang dapat hardcopy PARENTING CIRCLE nih.. jadi kepada korang yang ada baby.. sila la baca sampai habis entry mama..hihi



YANG PERTAMA :


LAMAN WEB DRYPERS TELAH DILANCARKAN.. jadi silalah luangkan masa jenguk site drypers ni. Apa ada kat sana? Tu kene la korang tengok sendiri.. sape ada baby lagi la berbaloi2 gi jalan-jalan kat laman web ni..

Klik DRYPERS




YANG KEDUA :

DRYPERS dah ada kelab sendiri okeh.. :)
Kelab yang vogue ni diberi nama DRYPERS HAPPY FAMILY CLUB

Yang ni sesiapa pun boleh join sebab ianya terbuka kepada semua. Korang leh nampak kan apa requirement yang diorang perlukan?
Okeh..sila daftarkan diri & anak kesayangan anda sekarang..




YANG KETIGA :

Ini yang paling best.. Drypers pun akan melancarkan SET PENJAGAAN BAYI mereka sendiri. Ada 5 item yang akan dilancarkan. Khabarnya set penjagaan bayi ini boleh didapati di MYDIN selewat-lewatnya OKTOBER ini.. so korang watch out..

Mama pun tak sabar nak tengok live set ni. dalam gambar nampak sangat menarik. Kene beli & cuba.. apa perasaannya pulak kan.. Walaupun mama takde baby kecik..tapi mama ada baby beso..hihi. Mama masih lagi belikan Tina set penjagaan bayi lagi..especially mandian & shampoo. Kalau wipe plak..jangan citer. Memang sejak Tina lahir sampailah sekarang stok wipe memang tak pernah habis.

Baby beso macam Tina tu kalau makan korang faham2 jek la rupanya camner kan..dlm kete ada sebotol wipe..dalam handbag ada wipe..dlm beg baby dia pun ada wipe. Sebab kdg2 bukn Tina jek guna..mama & abah pun guna sekali.. :)







Yang ini close up gambarproduk terbaru. Menurut info yang mama dapat dari Drypers, sape-sape yang namanya memang dah ada dalam database drypers.. kalau korang sign in DRYPERS HAPPY FAMILY CLUB ni.. 1000 applicants terawal akan dapat 2 produk terbaru iaitu wipe & head o toe wash sebagai hadiah..

Diingatkan ye.. hanya mereka yang ada dalam database drypers sahaja.. yang baru nak mendaftar.. rasanya tak eligible untuk dapat hadiah ni..

So, kalau mama cepat..mama mesti boleh dapat. Jadi mama dah siap2 poskan borang semalam lagi..hihihi..




YANG KEEMPAT :


Dalam PC edisi baru ni kan memang dah disediakan SUDUT KREATIF.. Bagi ibu-ibu yang perlukan idea2 kreatif dalam menarik minat simanja untuk makan solid food.. boleh lah refer kat sini. Menu & cadangan yang diberi bukan sahaja berkhasiat..tapi juga mudah dibuat.




Last but not least.. my drypers baby.. qistina


Bila mama terima PC.. dia pun akan sibuk sama. Yelah PC ni memang cantik & menarik minat kanak-kanak tau rupanya.. jadi Tina memang akan sibuk membelek sama.

Bagus kan..bukan hanya dapat hadiah & info2 berguna tapi mama dapat menarik minat si comel drypers mama ni kepada buku & bahan bacaan.. :)

Ini memang gambar spontan snap..

Okeh lah korang..till the next post ye.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...