"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Saturday, October 11, 2014

2 Testimoni Awal QASEH GOLD Adinda & Sole

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..
Happy sangat-sangat bila dapat feedback daripada customer

This week dapat feedback awal dari 2 orang customer yang consume QASEH GOLD ADINDA & SOLE yang baru je menerima Qaseh Gold masing-masing awal Oktober lalu. Hari ni baru 11 Oktober kan..

Ok.. mama dah edit ye feedback tu. Ayatnya memang ayat customer tapi nama & siapa dia dirahsiakan. Kalau dia baca.. dia tahulah itu testimoni dia ;)

Ini Yang pertama mama dapat..


Customer pertama ini ada masalah PCOS.. apa tu?
Polycystic ovary syndrome (PCOS)
Sindrom Ovari Polisistik (Polycystic Ovarian Syndrome- PCOS) 
merupakan gangguan hormon paling tinggi di kalangan wanita yang berada pada peringkat subur. Ia juga menjadi salah satu faktor ketidaksuburan dalam kalangan wanita.
Antara ciri utama PCOS adalah pengovulan (proses bertelur) tidak berlaku atau tiada pengovulan yang tetap pada setiap bulan
 
Since Qaseh Gold bukan ubat, dia berhasrat mencuba. Ini testimoni awal dia kerana dia mengambil Qaseh Gold Adinda & Sole bersama..
 
Kita tunggu testimoni selanjutnya dari dia ye.. Insya Allah :)
 
 
Ini yang ke-2, baru dapat pagi tadi. Customer ini pun ambil set Qaseh Gold Adinda & Sole, set lengkap wanita. Dan dia baru sahaja menerima parcelnya 4 Oktober 2014 yang lalu..
 
 
Customer ini ada masalah cyst & fibroid yang telah disahkan oleh doktor. Dan doktor mencadangkan operation dijalankan untuk membuang. Tapi dia minta tempoh untuk cari alternatif. Dan Qaseh Gold Adinda & Sole menarik perhatian dia.. alhamdulillah

Baru seminggu lah macam tu dia consume kan.. alhamdulillah lah.. ada nampak sedikit perubahan. Bagi kita sikit tapi bagi dia, perubahan macam ni besar & melegakan..

Saya doakan anda berdua berjaya mengatasi masalah kewanitaan dengan berkat pengambilan amalan pemakanan sunnah.

Semuanya hanya dengan izin dari Allah. 

** happy**
** Alhamdulillah**



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...