"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, September 19, 2008

Tina mula berdiri sendiri pada 13/7/2008, masa tu malam. Dia berdiri depan mama, nenek & atuk. Mama terus tulis kat calender tarikh bermakna tu. Sejak tu, dia suka berdiri tapi dia masih belum lagi memulakan langkahnya yang pertama. Mama & abah tertunggu-tunggu masa tu.. tak sabar nak tengok Tina berjalan.
Gambar ni pun secara tak sengaja dapat mama rakamkan. Susah sebenarnya nak dapat gambar dia berdiri sebab setiap kali dia berdiri Mama lagi lebih nak jaga dia..takut dia jatuh..tak ingat nak ambil gambar pun. Tapi masa mama ambil gambar ni, atuk ada dekat dengan Tina..in case lah dia jatuh kan.. risau jugak..
Go Tina Go.. mama & abah tunggu langkah pertama Tina ye!

3 comments:

MommyAngel said...

Congratulations. I think she will be able to walk real soon. Bergaya lah Qistina berdiri. Oh Ya, selamat berbuka puasa ya :)

Sarah's Daddy and Mommy said...

I also think that Tina can walk soon. Coz she is like lifting up her leg in the pic.
Good job Tina.

Qistina's Mama n Abah said...

caroline - thanks. I also hope that qistina will move her first step very soon before hari raya..

Joanne - she tend to stand and sit and also love to jump with both feet. I think she is strengthtening her leg..then she will move her first step..hope very soon la..cant wait!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...