"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, September 22, 2010

Kurma Dari Qatar



Fresh kurma ni jauh datangnya..dari Qatar tau..
thanks to mama najla sebab sudi poskan sikit untuk mama waktu mereka balik beraya aritu.

Mama balik raya awal kan..so masa mama balik rumah, kurma ni dah sampai hampir seminggu..bukak je ada yg dah rotten sket tapi baunya wangi..

Excited punya pasal, mama basuh sebiji yang kuning & mama gigit. Teringin punya pasal la kan..adehh..kelat rupanya. Hahaha... at least dah lepas keinginan kan.. :)

Terima kasih banyak2 to mama najla.. siap kasi fridge magnet gambar unta dari Qatar lagi ha..
Thanks a lot..

3 comments:

Lelord said...

hehehhhehhee

Miya Rokujochigusa said...

Kurma tu kena peram dulu kan. .

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ayu punya dah abis dimakan..

yang kuning tak yah tunggu...masak warna pun kuning

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...