"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, November 26, 2010

Bersalahkah Mama Andainya...

Mama rasa marah pada seseorang..mungkin beberapa orang
bersalahkah mama andainya..
rasa marah bersarang didalam hati bertahun lamanya
begitu kerasnya hati hinggakan
melihat jasad terbujur kaku pun hati masih begitu
sejuk..sesejuk ais..
tiada sebarang perasaan..tak rasa apa2 pun..


Kerana apa yang mereka lakukan pada mama & keluarga..
hati ini tertutup sudah untuk perkataan "MAAF"
biar sudah bertahun bersalaman raya
hati masih berkata "TIDAK"

Tuhan..
Lembutkan hati mama..
tak mahu jadi patung tak berperasaan
tapi..

Mama cuma manusia biasa
yang punya rasa marah dalam hati

Kalian..kalian yang pernah menyakitkan hatiku..
MAAF kan aku
hati ini masih degil
entah sampai bila

Habis..
kalau korang pun tak pernah mintak MAAF
camner la nak dimaafkan..?
Dunia..dunia..

1 comment:

jiHAN said...

tina mcm chubby jer.. comel betol ikat tocang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...