"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, January 15, 2011

Free Orange Flip Flop Untuk Mama!!

Tin..Tin..Tin..bunyi hon motor posmen
aik?
takde oder apa2 online..sape hantar barang nih?
posmen ni salah rumah ke?
Eh tak lah..
betul
rupanya incik posmen hantar ini..

v
v
v
v
v
v
v
v

Flip Flop Orange


Mama nak ucap terima kasih pada beli4u.com sebab hadiahkan mama dengan sepasang flip flop warna orange nih..hehe..mama suka..

sesape nak tengok beli4u.com ni jual apa..gi la tengok site diorang. tak pun search je beli4u kat FB..sure jumpa punyalah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...