"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, May 6, 2011

Ini Entri Rindu Mama & Tina

Siyes..
Rindu sangat dengan abah & mak
Tina pun rindu sangat dengan mak & atuk

tiap2 hari sebut
"Tina nak pegi rumah zulaikha..Tina nak cari mak.."

kalaulah korang..camner korang rasa?
Mama rasa mata ni bergenang air jek setiap kali Tina menyebut..

Dia sangat rindu..
Tapi apa mama boleh buat sayang..
Perak tu bukannya dekat..




Gambar pengubat rindu kami..latest pic malam sebelum mak & abah aik bas ke perak..

1 comment:

Mamamya said...

lama ke mak kat perak??? sian tina....sama mcm damya rapat sgt2 dgn nenek...klu baik kg je mesti nak tido dgn nenek....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...