"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, May 20, 2011

Sabar Ye Mama..

Mama kan memang tabah..

Mama memang kuat semangat kan..?

Setiap ujian & dugaan tu ada hikmahnya

Aturan Allah itu memang indah untuk setiap hambanya

Bersabarlah


Walau dihati sedih

Tapi wajah harus selalu tersenyum



Sabar ye Mama.. Rezeki Allah untuk Mama dah tertulis..

Mama hanya perlu usaha lagi.. doa lagi..




p/s - sori ek kengkawan.. mood sedih sket..

6 comments:

Lelord said...

Sabar Along....
Kita kena tabah dengan dugaan sementara

Insyallah ada rezeki

Lily@MamaZaraZareef said...

sha..kenapa sha..apepon, sabar banyak2 yek..mungkin ada hikmah di sebaliknya..

Sha@Mama Tina said...

Lord - thanks lry. i am trying to..aku tau doa korang untuk aku selalu ada..

Sha@Mama Tina said...

Lily - hmm..jiwa kacau sket..takde pape yg serius

MeRy said...

What happen,Sha?...

Hope everything is fine.

Mamamya said...

sabar long...insya'allah rezeki pasti ada...percayalah....

ko mmg tabah n kuat semangat..aku tahu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...