"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, August 27, 2011

Menang Voucher Giant!!

Alhamdulillah

Rezeki Ramadhan :)

Baru jek sampai pagi ni



cover letter








Respond kat topik2 dalam club ni la mama dapat voucher tu rasanya





Ini voucher dia.. :)
RM20 pun dah alhamdulillah da kan..sape nak kasi duit free2 RM20..hihi


Huhu.. 20 org jek terpilih rupanya.. mama baru check website. Nak tengok sape lagi yang menang:


1 comment:

dieya said...

salam.. datang nak beraya.. ooops, datang kutip kad raya!
selamat hari raya kak sha, maaf zahir batin!
p.s. word verification: dedol. macam tau2 je musim raya. k sha wat dodol ke? :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...