"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, August 20, 2011

Sakit Perut La..

Mama tak sure apa yang salah makan masa berbuka semalam.. ini menunya :

2 teguk air teh panas
suku cawan air katira (cawan tau..bukan gelas..tu pun tak habis)
2 keping roti jala bersama kari daging
2 potong puding
1 sudu besar pulut kuning juga bersama kari daging
air sirap sejuk
Buah : rambutan & pulasan beberapa biji

ha..tu je menu semalam. Mungkin sebab dah lama tak makan kari kot.. sebu je perut. Sejak berpuasa ni mama memang tak de lagi makan lauk kari..

Kul 12 malam tadi terasa sangat sakit. Angin macam berpusing2 dalam perut. takmo keluar.. nak muntah pun ada..

Sampailah pagi bersahur ni.. sekali sekala perut masih terasa mencucuk2.. adoyai..

Semoga mama kuat semangat & ok je nak berpuasa hari ni. Kalau agak2..cirit birit kang terpaksalah dipertimbangkan utk berbuka ke pe. Ni pun terasa pening mcm nak pitam jek dek perut yang terlalu sakit..

Allahuakbar!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...