"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, September 8, 2011

Hohoho.. Demam Raya



Huhu.. nak mengupdate blog pun terasa sangat malas.. tekak sakit, hidung perit, selsema, kepala sakit, pinggang sakit..isy..semuanya sakit la nih.. gara2 beraya agaknya. Maklumlah beraya kan..segala macam versi rendang masuk perut..air batu berjug2 telan..huhu tu lom kuih raya berbiji2 lemon.. :)

Sudahnya.. badan memberontak..demam la..

tunggu elok la baru update ek.. doakan mama cepat sihat..tq

3 comments:

Diamilikku said...

samalah kiter...demam jugak...huhuhuhu :(.....

Lily@MamaZaraZareef said...

siannya sha..semoga cpt sembuh k..

dieya said...

get well soon k sha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...