"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, May 26, 2012

TTC

Kalaulah anda perasan TTC ticker mama kat tepi tu.. nampak tak? See.. lama dah kan sejak keguguran. Saja je letak sebagai peringatan..huhu peringatan yang kekadang mengundang stress sendiri..

Hati naluri percaya, rezeki itu ada. Cuma masanya je tak diketahui. Apa yang boleh dilakukan.. usaha sebaik mungkin & berdoa moga dimakbulkan. Bukan tak irihati melihat & mendengar orang lain dengan senangnya "dapat" .. bohong sangat kalau kata tak kisah..

Almaklumlah umur dah angka 3 ni.. kesihatan nak kene jaga. Impian & harapan tetap hidup subur.. masih menunggu dengan sabar..

Apa la yang aku merepek nih.. ok la korang. Sebenarnya nak cakap.. doakan ye ..moga2 dengan doa2 kalian semua mengiringi.. cepat dimakbulkan.. amin..

2 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

semoga ada rezeki sha utk tmbah baby k..insyaAllah..kadang2 kite tk sangka kan 1st baby senang dpt..rupenye utk 2nd baby tk terjamin lagi..ada member dokter pernah gak share pasal benda nih..mcm2 faktor yg mempengaruhi kandungan ni rupenye..apepon all the best k!!..=)

mohd z said...

nak kongsi sikit, jemput tengok blog saya,thankz
http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...